en karli ticaret nasil yapilir.?

En Karlı ticaret şekilleri, en karli satış şekilleri, en karlı satış yapılan ürünler doğrultusunda ticaretimizi nasıl daha karlı hale getirebiliriz sorusunu irdelemeye çalışalım.

En Karlı satışı yapılabilen ürünler,

milyonlarca esnaf, iş adamı devamlı ürününü veya hizmetini satmak için çaba sarf eder,

biri ceviz satıp çok kazandığını düşünürken, diğeri altın satıp az kazandığını düşünebilir. hatta bir çuval şeker satıp çok iyi kazandığını da düşünebilirler.

konuyu getirmek istediğim husus ise, taşınması en basit, ve pahası en yüksek ürünleri kar maksimizasyonu yaparak satmak.

yani çeyrek altını 150 ye alıp 152 ye satmak size en ufak ürünü sattığınızı düşündürebilir, fakat karlı bir iş yaptığınızı düşünmemelisiniz.

Bu çerçevede satışı yapılabilecek en karlı ürünlerden örnekler verebilirsiniz...

En Karlı satış nasıl yapılır,

En karlı satışı hemen en işlek caddeden bir dükkan tutarım, basarım parayı bi sene müşteri çekip işleri rayına koyarım şeklinde de asla düşünmemeliyiz. Şartlar bize göstermiştir ki satış mecraları çok hızlı bir şekilde değişti ve daha da değişecek gibi görünüyor.

Araba pazarları,

tamirci (muslukçu, marangoz, badanacı, temizlikçi, bakıcı vs)

Market alışverişi - yeme içme

giyim

bu saydığım ve daha da genişletmesi mümkün iş kolları internete adapte olmuş veya hızla internette yaygınlaşan alanlar.

Önce oto galeri siteleri vardı, galericiler satışlarını orada ve karlı bir şekilde yaptılar, daha sonra onlarda ikinci el oto pazarlarına çıktılar, hatta domine ettiler. artık oto galerici diye bir kavram nerdeyse kalmadı, herkes bu işi internette rahatça yapabiliyor.

Market alışverişi,giyim konusu, ve hizmet sektörü de internet için aynı ifadelerle anlatılabilir. telefon(alo sipariş) de eklenebilir. Bunun dısında;

Katalog ile satış da bence çok bakir bir alan, ve bence ileride marketçilik için yer kazandıracak çok önemli bir konu olacak. büyük avm ler içinde devasa alanlarda marketçilikte gelecek görmüyorum.

şimdilik bu kadar :)






Yorumlar

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım