Korfez Mobilya Sikayetleri

Körfez Mobilya'dan bir buçuk ay önce yatak odası takımı aldım. Teslimatta komidini yanlış renkte getirdiler. Ayrıca bir hafta sonra gardrobun fren sistemi bozuldu. Gardrobun içindeki çekmece kulpları kırıldı. Gardrobun fren sistemi bozulunca mağazayı aradım. Şikayetlerimi ilettim. Şikayetimden bir ay sonra defalarca aramamla bir hafta önce servis geldi. Servis sadece fren sistemine baktı. Değişmesi gerekiyor dedi ve gitti. Servisin yanında ne değişmesi gereken komidin ne kırılan kulplar, ne de yedek bir fren sistemi vardı. Servis gider gitmez firmayı aradım. Hemen eksikler sipariş edilecek üç gün içinde halledilecek denildi. Anladım ki yanlış gelen komidin bile daha sipariş edilmemiş. Bugün yine aradım. 10 dakika sonra biz sizi arayalım demelerine rağmen her zaman ki aramalarımda ki gibi hiç geri dönülmedi. Aldığıma çok pişman oldum. Arızalar bir yana yanlış getirdikleri komidini bile değiştiremeyecek kadar ilgisiz. Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz.. Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

  1. Öyle servismi olurmuş nasıl bir mantık nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışı

    YanıtlaSil
  2. Bence hizmet alirken, satis oncesi kadar satis sonrasida onemlidir.

    YanıtlaSil
  3. Satış sonrası hizmetlerinin önemini anlasa keşke şirketler. Soru işaretlerimin zaman geçmeden çözülmesi benim için oldukça önemli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım