Englishtown 1 euro ingilizce kampanyasina Sikayet Var

Sikayetvar.com da firmalarin hizmetleri uzerine yapilan sikayetleri yayınlıyoruz.. English town online olarak 1 euro'ya ingilizce ogretiyor.. Bu hizmete yapilan bir cok basvuru var.. Yapılan basvurularda karsilasılan olaylari sikayet edenlerin yorumları: Daha önce de bildirmeme rağmen aboneliğimin iptal edilmediği ve e-mail gönderilmeye devam edildiğini tespit ettim.Aboneliğimin iptal edilmesini ve artık e-mail gönderilmemesini ve de Mart 2012 tarihinde hesabımdan kesilen paranın iadesini istiyorum.Rica ederim. Ayrıca şirket yetkililerinin beni telefonla arayarak aboneliğimin iptal edildiğini e-mail ve sözlü olarak bildirmelerini istiyorum. --------- Englişhtown adlı şirket 1 ay 1 Euro deneme şeklinde reklam yaptığı için deneme amaçlı üye oldum. Fakat hesabımdan 116.00 TL para çekildiğini gördüm. Üyelik iptali için telefon edeceğim; fakat şirketin irtibat telefonu yok.Mail attım fakat cevap veren kimse yok.Üyeliğimin iptalini ve hesabımdan kesilen paranın iadesini istiyorum. -------- Konuyla ilgili görüşlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz.. Ayakli Rehber, 2010 yılından bu yana yayınlanır ve iş dünyasindaki gelişmeleri bloga taşır.

Yorumlar

  1. Simdi uye olacaktim, fakat paypal odeme secenegi olmamasi nedeniyle arastirmaya karar verdim. Sizin yazinizdan sonrada kredikarti numarasini vermek buyuk hatadir diye dusundum. Kayit olmayacagim. Bu kadar buyuklerse paypal olarak odeme kabul ederler. Biraz kandirma amacli gii goruyorum

    YanıtlaSil
  2. Yorum paylaştığınız için teşekkürler.Ben de englishtown a üye olacaktım bir araştırayım dedim.Kredi kartı numarası istemeleri şaibeli gelmişti zaten.İzinsiz hesabınızdan işlem yapılırsa bir de onun peşine düşersiniz.Söylendiği gibi paypal die bişey var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yaparken sayfaya nereden geldiğinizi belirterek küfüre yer vermeden, anlaşılır bir dille yazmanızı rica ederiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım