Colin'sin Rusyada Başarısı Övünc Kaynagi


Rusya’da perakende sektöründe mağazalaşarak büyüyen Türk markası Colin’s 140 milyonun üzerinde nüfusun bulunduğu ülkede iki kişiden birine markasını satmayı başardı



2011 sonu itibarı ile Rusya genelinde 180 mağazaya ulaşan Colin’s’in hedefi her Rus’a iki Colin’s ürünü giydirmek. 2012 sonunda 200 mağazaya ulaşacak olan Colin’s, Rusya genelinde bin 500 kişiye de istihdam sağlayacak. 1993 yılından bu yana Rusya’da kendi tarzıyla tekstil sektöründe aktif çalışmalarını sürdüren Colin’s’in 2012 perakende ciro hedefi yüzde 20-25 büyüyerek 225 milyon dolara ulaşmak. 2011’de Rusya’ya 5 milyon 400 bin ürün satışı gerçekleştiren Colin’s’in 2012 planı ise en az 6,5 milyon adet ürün satışına ulaşmak. İstanbul merkezli Eroğlu Holding’in tekstil sektöründeki lokomotif markası olan Colin’s’in Rusya başarısını değerlendiren Colin’s Rusya Genel Müdürü Önder Ön, Colin’s Yönetim Kurulu üyesi Yavuz Eroğlu’nun Rusya’da yaşayarak işe başlamasının, başarının arkasındaki en büyük etken olduğunu ifade etti. Ön, "Biz Rusya’da kendi ülkemizde gibi iş yaptık, ilk günkü yatırım hırsımızdan, azmimizden hiçbir şey kaybetmedik. Bundan sonra da böyle devam edeceğini düşünüyoruz” dedi.

Rusya’da pazarın büyüme için halen müsait olduğunu kaydeden Colin’s Rusya Genel Müdürü, Colin’s’in Sovyetler Birliği’nin dağılmasının ardından Rusya’ya gelen ilk markalardan biri olduğuna dikkati çekti. Ön ayrıca, birçok Rusya vatandaşının giydiği ilk jean pantolonun Colin’s markası olduğunu söyledi. Her iki Rus’tan birine Colin’s giydirdiklerini anlatan Ön, "Amacımız her Rus’a en az 2 Colin’s ürünü satmak. Rusya coğrafyasında, Japonya sınırından Avrupa’ya kadar yayılan mağaza zincirimizle bu hedefe ulaşmayı planlıyoruz" şeklinde konuştu.


Ayakli Rehber

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım