Markalar birliği Nedir, Franchising Borsası Faaliyet Alanı?


Markalar Birliği; Franchising alanların ve verenlerin, nihai tüketici ilişkilerini düzenleyen ve kar amacı gütmeyen büyük bir kuruluştur. Kuruluş, 2010 yılında sektöründe tecrübeli ve tüketici haklarına saygılı markaların ortak kalite standartları ölçüsünde ülkemizdeki markacılığın daha disiplinli olarak hizmet vermesini sağlamak amacıyla kurulmuştur.

YÖNETİM KURULU YETKİ DAĞILIMI AŞAĞIDADIR.
BAŞKAN
Halil ÇİL
halilcil@markalarbirligi.org
GENEL KOORDİNATÖR
Tayfun BAYAR
tayfunbayar@markalarbirligi.org
MARKA KURULU BAŞKANI
Melih ÖZEL
melihozel@markalarbirligi.org
ÜYEÜYEÜYE
Melih KAHRAMANER
mkahramaner@markalarbirligi.org
Doğan KARA
dogankara@markalarbirligi.org
Lynda HAZELWOOD
lyndahazelwood@markalarbirligi.org
MİSYONUMUZ

Markalar Birliği üyeleri, gerek franchiseları ile gerekse son tüketici ile yapılan her türlü sözleşmede Markalar Birliğinin onayının olmasını ve tüketici şikayetlerin de Markalar Birliği Genel Kurulunun almış olduğu kararları (lehine ya da aleyhine) uygulamayı kayıtsız şartsız kabul etmişlerdir. Üyelerimiz, Markalar Birliğinin ülkemizdeki marka, bayi, tüketici ilişkisinde kaliteli bir standart yerleştirmesi adına markasının bir üst makamı olarak aldığı kararlara uymak ve tüketici şikayetleri neticesinde Markalar Birliğinin vermiş olduğu kararı 72 saat içinde uygulamakla yükümlüdürler.

Kısaca Markalar Birliği ülkemizdeki franchising veren markaların bir araya gelerek hiç bir baskı altında kalmadan kendi kendilerine oluşturdukları bir birliktir. Markalar Birliği nihai tüketicinin ve franchising alanın haklarını koruyan aynı zamanda markaları bir arada daha kaliteli ve iyi hizmet vermeye götüren bir organizasyondur.

Bayilik Arıyorum, Franchise Arıyorum Diyorsanız Doğru Yerdesiniz... Bilgi ve Başvuru İçin Buraya Tıklayınız
Ayakli Rehber

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım