İş planı hazırlama yardım

Bugün facebook hesabından ulaşan bir arkadaşımızın sorusunu cevaplayıp sizede faydalı bir paylaşım olması açısından yazıyorum..
Önce arkadasın sorusuna bakalım sonra cevabını yazalım..

Onat Demir
iş kurup hibe kredi yada faizsiz kredi çekebilmek için kafamda tasarladıgım iş için proje hazırlamam gerekio nasıl hazırlandıgını bilmiyorum bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

Onat kardeşim, Heyecanını anlıyorum aklında bir proje var ve bunu kagıda dokmek istıyorsun. Sana iş planı hazırlaman konusunda yardımcı olacağım.. Yalnız şunları bilmende fayda var.. Kosgein uygulamalı girişimcilik eğitimleri devam ediyor fakat medyada cok yer buldugu için çok fazla katılan kişi var bunların arasından sıyrılabilirmisin bilmiyorum.. Eğeer bu eğitimlere girersen iş planı yazma eğitimi alacağın için bu konuda rahat olmalısın..
Sen bankalardan da destek konusunu araştırıyorsun. bunun içinde iş planı onemlidir.. O yüzden eğer kafandaki iş netse bir iş planı hazırlayabiliriz.. Umarım açıklayıcı olmuştur ve kafandaki sorulara yanıt bulmuşsundur..

http://ayaklirehber.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım