Madensuyu Şirketi Kınık, Pazara Yeni Bir Ürün Sundu

Maden suyu markası Kınık,içecek pazarına Activ+ adında yeni bir ürün sundu. Bir litresinde yetişkin bir insanın günlük vitamin gereksinimin yüzde 30'unu, mineral gereksiniminin ise yüzde 20'sini karşıladığı belirtilen Kınık Activ+ üç ayrı meyve özlü çeşidiyle tüketicinin beğenisine sunuldu.
Verilen bilgiye göre vitaminli, meyveli ve zengin mineralli maden suyu KINIK Activ+ ve Kınık Maden Suları'nın üreticisi olan Bursa merkezli Masit Maden Suları İşletme ve Ticaret A.Ş. Türkiye'de toplam maden suyu pazarının yüzde 10'una sahip. Şirketin Genel Müdürü Murat Gül, düzenlediği basın toplantısında 2009 yılında Türkiye maden suyu pazarında yaklaşık yüzde 8-9'luk bir düşüş yaşanmasına rağmen ciro bazında yüzde 56 büyüdüklerini, istihdamlarını ise yüzde 40 artırdıklarını ve yatırım yapmayı sürdürdüklerini ifade etti.

Türkiye'de yıllık kişi başı maden suyu tüketiminin 6-7 litre seviyelerinde, Avrupa'da ise 100 litre civarında olduğunu belirten Gül, pazarın sürekli doğal ürünlerden yana gelişme gösterdiğini vurgulayarak şunları söyledi:

"Yeni ürün, yeni pazar demektir. Rakip firmaların da bir süre sonra katkısız, doğal vitamin ve mineralli pazara ürün geliştirmesi sonucu, ülke olarak yeni bir ihracat kalemimiz doğacak demektir. Kaldı ki; bizim Avrupa ülkelerinden ABD'ye kadar ciddi anlamda ihracat bağlantıları için görüşmelerimiz başladı. Biz bu pazarı Avrupa ülkelerine yapacağımız dış satımlarla birlikte kendi adımıza 15 kat daha büyütebiliriz."(ANKA)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

evlerde yapilacak isler, mandal uretimi

Orjin grup başkanları, Zafer Kurşun ve Zafer Yıldırım